czwartek, 18 kwietnia 2024

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Jordanowie Śląskim

 Na spotkanie do Biblioteki w Jordanowie Śląskim zabrałam dwie książki "Jak żyje Ziemia" i "Smoka wawelskiego", wydane w formacie kart do teatru kamishibai:


Na początek wytłumaczyłam na czym polega teatr kamishibai, a potem przeczytałam całą historię. Rozmawialiśmy o bohaterach i o emocjach, które im towarzyszyły:




Był czas na zabawy i kalambury, próbowaliśmy zaprzyjaźnić się ze smokiem, co wcale nie było takie proste:


Po spotkaniu można było zakupić książki z moim autografem.


Zdjęcia ze strony Biblioteki Publicznej w Jordanowie Śląskim

Bardzo dziękuję za zaproszenie do Jordanowa, a Rozczytanej Aglomeracji za organizację spotkania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...