wtorek, 26 marca 2024

Day of European Authors - spotkanie w LO nr III

 Wczoraj świętowaliśmy dzień Autorki i Autora #readwitheurope. Z tej okazji cała setka pisarek i pisarzy spotkała się z uczniami szkół średnich w całej Europie. Z wielką radością dołączyłam do tego grona i przeprowadziłam warsztaty z wrocławskimi licealistami.



Rozmawialiśmy o pisaniu książek, o rynku wydawniczym i o naszych preferencjach czytelniczych. Padło sporo pytań o moją drogę i o to, jak wygląda praca pisarki na co dzień:



Był też czas na zajęcia warsztatowe:




Na pracę własną i w grupach:



Bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tym niezwykłym wydarzeniu - European Writers' Council, która jest pomysłodawcą przedsięwzięcia oraz Unii Literackiej, która koordynowała je w Polsce. Dziękuję również za gościnę Liceum Ogólnokształcącemu nr III im. Adama Mickiewicza we Wrocławiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...