wtorek, 16 listopada 2021

Wisznia Mała Czyta!

 W ubiegłym tygodniu zostałam zaproszona na spotkania autorskie do Wiszni Małej:





Bohaterką pierwszego spotkania była Dominika z książki: "Gloria, wakacje i ja". Opowiadałam o Samotworze, gdzie rozgrywa się akcja książki, a także o tym, jak niezwykła może być więź między człowiekiem a koniem:




Tematem drugiego spotkania był "Projekt Breslau". Niezmiernie mnie cieszy, kiedy mogę opowiadać o tej książce Czytelnikom i zachęcać ich do poznawania historii mojego miasta:


Zdjęcia ze strony Gminnej Biblioteki Publicznej w Wiszni Małej 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Środzie Śląskiej

 Bohaterką spotkania w Środzie Śląskiej była Pola z książki "Skąd jest Pola?": Zanim poznaliśmy naszą bohaterkę, rozmawialiśmy o t...