środa, 20 października 2021

"Kaktus na parapecie" - spotkanie autorskie

 W ubiegłym tygodniu spotkałam się z uczniami szkoły podstawowej Primus. Bohaterem naszego spotkania był Mikołaj z książki "Kaktus na parapecie".

Za każdym razem, kiedy mam przyjemność pracować z uczniami tej szkoły, ujmuje mnie ich dociekliwość i przygotowanie do zajęć. Tym razem było podobnie - wszyscy książkę znali i zadawali bardzo wnikliwe pytania. To wielka przyjemność opowiadać o swojej pracy osobom, które potrafią słuchać i są zainteresowane tematem:



I choć rozmawialiśmy głównie o czasach PRL-u, wspomniałam również o "Projekcie Breslau":




A także o książkach, w których pojawiają się konie:



Spotkanie było niezwykle udane i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda nam się razem porozmawiać o moich książkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...