czwartek, 7 grudnia 2023

Z Rozczytaną Aglomeracją na Dolnym Śląsku - spotkanie w Przewornie

 Mam ogromny sentyment do Biblioteki w Przewornie, bo regularnie jestem do niej zapraszana na spotkania z Czytelnikami. Tym razem miałam przyjemność rozmawiać z uczniami starszych klas szkoły podstawowej, a tematem naszego spotkania była książka "Projekt Breslau":



Rozmawialiśmy o tym, jak bardzo świat się zmienił przez ostatnie sto lat i jak mocno wpłynęło to na naszą codzienność:



Zastanawialiśmy się też nad tym, skąd nasze rodziny przybyły na Dolny Śląsk? I czy czujemy się już tutaj u siebie. Był również czas na zabawy i kalambury oraz na rozmowę o tym, na czym polega praca pisarki.

Zdjęcia ze strony Gminnej Biblioteki Publicznej w Przewornie

Bardzo dziękuję za zaproszenie do Biblioteki w Przewornie, a Rozczytanej Aglomeracji dziękuję za organizację spotkania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...