wtorek, 5 grudnia 2023

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Sycowie

 Na spotkanie z czytelnikami w Bibliotece w Sycowie zaprosiłam Polę z książki "Skąd jest Pola?"




Przeczytałam fragment książki, a potem obejrzeliśmy prezentację ze zdjęciami. Rozmawialiśmy o tym jak bardzo się od siebie różnimy i jak mocno jesteśmy do siebie podobni. Był też czas na zabawy i kalambury:




Zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie:

A ja zostałam obdarowana gadżetami ze Szkoły Podstawowej numer 2 w Sycowie oraz bardzo pożywnym ananasem:



Zdjęcia ze strony Centrum Kultury w Sycowie

Bardzo dziękuję za zaproszenie do Biblioteki w Sycowie. Spotkanie zorganizowała niezawodna Rozczytana Aglomeracja!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...