poniedziałek, 11 grudnia 2023

Borys bryka po Wrocławiu - spotkanie w Szkole Podstawowej numer 96

 Na spotkanie z Czytelnikami w Szkole Podstawowej numer 96 we Wrocławiu, wzięłam ze sobą Borysa, kucyka szetlandzkiego, bohatera książki "Borys i Zajączki".



Rozmawialiśmy o tym, jak ważny jest dla człowieka kontakt ze zwierzętami i jak więle możemy się od nich nauczyć:



Był też czas na rozmowy o warsztacie pisarskim i o tym, jak wiele osób potrzebnych jest do tego, żeby powstała książka:




A na koniec złożyłam autograf na egzemplarzu "Borysa i Zajączków", który trafił do biblioteki szkolnej. Mam nadzieję, że nie będzie leżał na półce!

Zdjęcia ze strony Szkoły Podstawowej numer 96 we Wrocławiu


Bardzo serdecznie dziękuję za zaproszenie i za możliwość spotkania się z młodymi Czytelnikami!

Spotkanie odbyło się w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 #NPRCz2.0 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...