piątek, 15 grudnia 2023

Z "Ciotką" na festiwalu Feminatywa

 Z ogromną przyjemnością przyjęłam zaproszenie na festiwal Feminatywa! W filii numer 7 Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu spotkałam się z uczennicami szkoły podstawowej: 



Bohaterką spotkania była Alicja, z książki "Ciotka". Rozmawiałyśmy o emocjach, które towarzyszą nam w procesie dojrzewania, a także o tym, w jaki sposób można się przygotować się do pierwszej miesiączki:

Spotkanie było bardzo żywiołowe, dziewczyny zadały mi mnóstwo pytań i dzieliły się swoim doświadczeniem. A na koniec zrobiłyśmy sobie wspólne zdjęcie:


Zdjęcia ze strony festiwalu autorstwa Marty Sobali


Bardzo dziękuję za zaproszenie i mam nadzieję: Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...