poniedziałek, 18 grudnia 2023

"Skąd jest Pola?" - spotkanie z uczniami Szkoły Podstawowej numer 84 we Wrocławiu

 Na spotkanie ze społecznością Szkoły Podstawowej numer 84 we Wrocławiu zaprosiłam bohaterkę książki "Skąd jest Pola?". Miałam przygotowaną prezentację ze zdjęciami, zaplanowałam kilka gier i zabaw dla Czytelników.




Tymczasem jednak, młodzi Czytelnicy niemal od progu zasypali mnie pytaniami. Interesowało ich wszystko, co wiąże się z pracą pisarki i pisaniem książek. Grupa była doskonale przygotowana, a ich pytania bardzo przemyślane: 




Byłam pod ogromnym wrażeniem ich dociekliwości! I mam nadzieję, że to wszystko, czego się ode mnie dowiedzieli, pozwoli im spełnić marzenie o zostaniu pisarką lub pisarzem. 


Zdjęcia ze strony Szkoły Podstawowej numer 84 we Wrocławiu

Bardzo dziękuję za zaproszenie i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś nasze drogi się przetną!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...