wtorek, 19 marca 2019

"Gloria, wakacje i ja" - od dzisiaj w księgarniach!

Bardzo lubię ten dzień, kiedy moja kolejna książka pojawia się w księgarniach - to takie małe święto, tak miłe,  jak urodziny. Mam nadzieję, że zechcecie ze mną dzisiaj świętować, bo "Gloria, wakacje i ja" dziś ma swój debiut.
Oto co o tej książce można przeczytać na stronie wydawnictwa Bis:

Dominika jest zbuntowaną nastolatką. Nie chce jechać na rodzinne wakacje z mamą, jej nowym partnerem i młodszym rodzeństwem. Decyduje się spędzić wakacje z tatą, który po powrocie z zagranicy zamieszkał pod miastem koło ośrodka turystycznego ze stadniną koni. Tata ciągle wyjeżdża służbowo, więc Dominika mieszka u wujostwa. Z nudów przyjmuje propozycję pracy przy półkoloniach na terenie ośrodka. Konie nie są dla niej atrakcją, jednak sympatię wzbudza w niej stara klacz Gloria. W jej towarzystwie świat wygląda przyjaźniej, a emocjonalne burze, które Dominika przeżywa w związku ze swoją sytuacją rodzinną, niejasnym związkiem z Mateuszem i pojawieniem się na horyzoncie przystojnego Dawida, a także intrygami dziewczyn z klubu jeździeckiego, wydają się znacznie bardziej znośne.


Zachęcam również do oddawania głosów na moją książkę w plebiscycie portalu granice.pl - najlepsza książka na wiosnę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Przewornie

 Na kolejnym spotkaniu w Przewornie skupiliśmy się na emocjach i na dojrzewaniu. W lepszym zrozumieniu tematu pomogła nam książka "Ciot...