środa, 20 marca 2019

"Kraina Nieczytania" spotkanie z ilustratorką książki

W ubiegłym tygodniu miałam niezwykłą przyjemność uczestniczyć w spotkaniu na podstawie książki "Kraina Nieczytania". Samo miejsce było niesamowite, bo spotkanie odbyło się w Miejskim Biurze Wystaw Artystycznych w Lesznie, a połączone było z wystawą prac Karoliny Kucharskiej, która ilustrowała moją książkę:






Na spotkanie przed południem zaproszone zostały przedszkolaki i dzieci ze szkoły podstawowej:





I jak widać, słuchały z uwagą i z zaangażowaniem bawiły się wyobraźnią:






Potem oddałam głos Karolinie, która poprowadziła fantastyczne warsztaty plastyczne:






Spotkanie było niezwykle inspirujące, a dla mnie niezwykłe, bo pierwszy raz mogłam prowadzić je razem z ilustratorką moich książek:


Zdjęcia ze strony MBWA wLesznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...