poniedziałek, 2 listopada 2015

O koniach w bibliotece w Opolu

Tematem mojego pierwszego spotkania w Opolu były konie. Bohaterką spotkania była Ida, znana czytelnikom z serii książek wydanej przez wydawnictwo Dookoła Świata.

Najpierw obejrzeliśmy prezentację o sportach związanych z jeździectwem:






Pobawiliśmy się w wyścigi konne:





Muszę przyznać, że na tym spotkaniu było sporo osób, które miały ogromną wiedzę na temat koni oraz sporo opowieści z nimi związanych. Zaprosiłam ich na scenę, żeby podzielili się z innymi swoim doświadczeniem.





Spotkanie było bardzo udane, pytaniom nie było końca. Mam wrażenie, że zyskałam wiernych Czytelników i Czytelniczki w Opolu - zwłaszcza tych, którzy lubią czytać o koniach :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...