piątek, 30 października 2015

Maciek Szpyrka wędruje po Śląsku Opolskim - spotkanie w szkole podstawowej nr 77

W ubiegłym tygodniu wybrałam się z bohaterem mojej książki do Opola na spotkania w bibliotece, szkole podstawowej i przedszkolu.
 Jednym z odwiedzonych przez nas miejsc była Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 w Opolu. Na stronie szkoły można znaleźć krótką notatkę o tym wydarzeniu, a ja pozwoliłam ją sobie skopiować:

22.10.2015 klasy: piąta i szósta naszej szkoły uczestniczyły w spotkaniu autorskim z panią Magdaleną Zarębską - autorką książek dla dzieci i młodzieży. Organizatorem i gospodarzem imprezy była Miejska Biblioteka Publiczna w Opolu.Pisarka opowiadała o swoich książkach,wskazywała inspiracje i pomysły twórcze. Odpowiadała na wszystkie postawione pytania :)). Uczniowie chętnie brali udział w zabawach i  grach zaproponowanych przez panią Zarębską.Dodatkowo można było kupić książki i zdobyć autograf pisarki. Spotkanie bardzo nam się podobało!

Spotkania były bardzo udane i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś powrócę do nowoczesnej i bardzo przyjaznej biblioteki w Opolu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...