środa, 17 grudnia 2014

Nadchodzi Słoniątko i Kraina Nieczytania - premiera moich dwóch nowych książek

Od początku grudnia można już kupić moje dwie nowe książki, wydane w serii "Czytamy bez mamy" przez wydawnictwo Debit.

Pierwsza z nich, "Nadchodzi Słoniątko" przeznaczona jest dla dzieci, które zaczynają czytać.  "Zapierające dech w piersiach afrykańskie krajobrazy są tłem pełnej ciepła opowieści o odczuciach, jakich doznaje znajdujące się w łonie matki Słoniątko".
Po tę książkę mogą sięgnąć również Mamy, które czekają na narodziny swojego dziecka :-)



Z kolei "Kraina Nieczytania" może spodobać się dzieciom, które już samodzielnie czytają. Jest to "Porywająca historia dwóch braci, którym książki służą do wszystkiego, tylko nie do czytania. Układają z nich tunele, konstruują forty i mury obronne, budują wieże".
To pozycja również dla tych dzieci, które do czytania trzeba zachęcać - być może moja książka pomoże im zmienić zdanie.




Zachęcam do zaglądania na mojego bloga, niebawem ogłoszę konkurs, w którym będzie można wygrać obydwie pozycje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...