czwartek, 11 grudnia 2014

Maciek Szpyrka wędruje po Mazowszu - szkoła podstawowa numer 218 w Warszawie

Po raz pierwszy odwiedziłam szkołę numer 218 wiosną tego roku. Ponownie zostałam zaproszona przez panią Grażynę Paprotny - bibliotekarkę szkolną do zapoznania dzieci z gwarą śląską.

Czekał na mnie górnik w stroju galowym:





A na spotkanie przyszli uczniowie z klas piątych:




Słuchali z ogromnym zainteresowaniem:



Zwiedzaliśmy kopalnię:






Graliśmy w kalambury:





A na koniec uczniowie przeprowadzili ze mną wywiad:






Dziękuję bardzo za zorganizowanie spotkania paniom z wydawnictwa Bis oraz pani Grażynie Paprotny z biblioteki szkolnej.


2 komentarze:

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...