wtorek, 9 grudnia 2014

Maciek Szpyrka wędruje po Mazowszu - przedszkole Tygrysek

Na zaproszenie cudownych Pań z wydawnictwa Bis cały ubiegły tydzień spędziłam w Warszawie. Razem z Maćkiem Szpyrką wędrowałam po szkołach, bibliotekach i przedszkolach.
Pierwsze spotkanie odbyło się w przedszkolu "Tygrysek" w podwarszawskich Błoniach. Nigdy dotąd nie występowałam przed tak młodymi słuchaczami - najmłodsze dzieci miały dwa latka!



Ja wystąpiłam w koszulce z Rzepianki, do której przyrzepiłam Maćka Szpyrkę:







Szukaliśmy Śląska na mapie:




Zajrzeliśmy na chwilę na wrocławski Rynek:




Podziwialiśmy fryzurę Georga von Giesche, zamożnego mieszkańca Breslau:




Który postanowił zainwestować swoje pieniądze w kopalnię na Górnym Śląsku:




Spotkanie było bardzo udane i mam nadzieję, że udało mi się zachęcić dzieci do wycieczki na Śląsk!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...