czwartek, 17 lipca 2014

Książka dla miłośników koni

Na blogu Pisaninka ukazała się bardzo sympatyczna recenzja serii moich książek o Idzie - "Ida, konie i reszta świata", "Ida i konie z Zielonej Wyspy", "Ida i Filip, przyjaciel koni".
Autorka recenzji przyznaje, że sama ma w domu miłośniczkę jazdy konnej, dla której moje książki były odpowiednią lekturę. Ale nie tylko dla amazonek, bo historia Idy powinna zaciekawić dzieci żądne przygód, którzy chcą zwiedzić kawałek świata.

" Zachęcam do zapoznania się z opowieścią Zarębskiej. Dzięki niej zaczęłam choć odrobinę rozumieć zainteresowanie końmi mojej córki. Dowiedziałam się też, co oznaczają nazwy, którymi moja Gosia sypie jak z rękawa każdego dnia. Książeczkę polecam, a sama chętnie sięgnę po część drugą, bo jestem ciekawa dalszych przygód naszej miłośniczki koni!"  - w taki sposób autorka bloga zachęca do lektury książki.

Całość recenzji można przeczytać - tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Day of European Authors - spotkanie w LO nr III

 Wczoraj świętowaliśmy dzień Autorki i Autora #readwitheurope. Z tej okazji cała setka pisarek i pisarzy spotkała się z uczniami szkół średn...