piątek, 13 czerwca 2014

Spotkanie w bibliotece numer 47

W ubiegłym tygodniu wybrałam się do biblioteki numer 47, która mieści się we wrocławskiej dzielnicy Brochów.
Tematem spotkania był PRL, opowiadałam o książce "Kaktus na parapecie". Jednak na początku, jak zawsze przedstawiłam Idę, bohaterkę serii książek o dziewczynce, która jeździ konno:



Opowiadałam również o Maćku z Nikiszowca:






Najłatwiej zrozumieć czasy PRL-u oglądając zdjęcia z tamtych lat:





Dzieci mogły zobaczyć, jak wyglądały kartki na mięso czy cukier:





Na koniec dostałam piękny bukiet piwonii:



A dzieci ustawiły się w kolejce, żeby kupić książki z autografem:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...