piątek, 6 czerwca 2014

Spotkanie w Bibliotece numer 46

Wczoraj przed południem spotkałam się z dziećmi w bibliotece numer 46 we Wrocławiu. Tematem spotkania był czas PRL-u, rozmawialiśmy o mojej książce "Kaktus na parapecie".

Niektóre dzieci poznały już Mikołaja bohatera tej książki, inne słyszały o nim po raz pierwszy. Na początku, jak zawsze opowiedziałam o moich książkach:








Przeczytałam fragment książki o Maćku Szpyrce w gwarze śląskiej:





Dzieci słuchały i starały się zrozumieć wszystko:



Potem przeszliśmy już do oglądania prezentacji na temat czasów PRL:



Dzieci próbowały wyobrazić sobie czasy bez telefonów komórkowych, komputerów i Internetu:





Zadawały też sporo pytań:





Jednak największy zachwyt wzbudził gwiazdor muzyki pop z tamtych czasów - Limahl. Może nie wśród dzieci, ale panie nauczycielki i ja byłyśmy bardzo rozmarzone:)





Dzieci mogły zakupić książki z autografem:




Ustawiła się długa kolejka, jak za dawnych czasów:





Na koniec, zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Day of European Authors - spotkanie w LO nr III

 Wczoraj świętowaliśmy dzień Autorki i Autora #readwitheurope. Z tej okazji cała setka pisarek i pisarzy spotkała się z uczniami szkół średn...