środa, 19 marca 2014

Spotkanie w szkole numer 218

Tydzień temu wyruszyłam razem z panią Kasią z wydawnictwa Bis do szkoły podstawowej numer 218 w Warszawie. Pani bibliotekarka zadbała o odpowiednią oprawę spotkania. Taka dekoracja witała dzieci przy wejściu do szkoły:



Spotkałam się z dziećmi z klas drugich i trzecich. Jak widać, słuchały z zaciekawieniem:






Dzieci przedstawiły wiersz o węglowej rodzinie:


Opowiadałam o Śląsku:


Podpisałam mnóstwo książek:






A na koniec zrobiliśmy sobie wspólne pamiątkowe zdjęcie:





Tu jeszcze raz dekoracja szkolnego korytarza w całej okazałości:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...