wtorek, 25 marca 2014

Spotkanie na Wyspie Dzieci

Na początku marca zostałam zaproszona do przedszkola numer 146 we Wrocławiu, czyli na Wyspę Dzieci. Panie nauczycielki wymyśliły projekt, w którym razem z dziećmi piszą i wydają własne książki. Można było więc porównać, czy pracujemy w podobny sposób.

Od pierwszego spotkania widać było, że w tym przedszkolu sporo się czyta. Dzieci potrafiły się skoncentrować i słuchać - nawet te najmłodsze.
Pierwsze spotkanie miałam w grupie maluchów:






Czytałam opowiadanie, w którym Maja chce mieć w domu jakieś zwierzątko:





Chwaliłam się moimi domowymi pupilami:





A skończyłam, jak zwykle - rozmową o koniach:






Pożegnaliśmy się pamiątkowym zdjęciem:





Na kolejnym spotkaniu zastanawialiśmy się dlaczego niektórzy ludzie boją się chodzić do dentysty:





Rozmawialiśmy o tym, jak zwierzęta radzą sobie z dbaniem o zęby i po co w ogóle trzeba je myć:


Zgodnie doszliśmy do wniosku, że warto zaprzyjaźnić się ze swoim dentystą:






W ostatnim spotkaniu brały udział najstarsze przedszkolaki. Przedstawiłam bohaterów moich książek:





Później przeczytałam opowiadanie o Mai, która nie lubiła próbować nowych potraw. Dzieci uczyły się rozpoznawać przyprawy:



I sprzęty, przydatne w kuchni:





Spotkanie zakończyliśmy pamiątkowym zdjęciem:

Bardzo miło wspominam Wyspę Dzieci, przedszkolakom życzę wytrwałości w pisaniu książek, a Paniom Nauczycielkom bardzo dziękuję za zaproszenie!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Środzie Śląskiej

 Bohaterką spotkania w Środzie Śląskiej była Pola z książki "Skąd jest Pola?": Zanim poznaliśmy naszą bohaterkę, rozmawialiśmy o t...