piątek, 28 marca 2014

Maciek Szpyrka wędruje po Dolnym Śląsku

W ubiegłym tygodniu zostałam zaproszona na spotkanie do biblioteki numer 36 we Wrocławiu na spotkanie z dziećmi ze szkoły numer 78. Towarzyszył mi oczywiście Maciek Szpyrka:






Najpierw opowiedziałam dzieciom o kopalni i o pracy górnika:





Następnie przenieśliśmy się na zabytkowe osiedle górnicze, czyli na Nikiszowiec:





Czytałam fragmenty książki w gwarze śląskiej i po polsku:





Uczyliśmy się śląskich słów:




Graliśmy w kalambury:


Można było również kupić książkę o Maćku Szpyrce z autografem:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...