wtorek, 11 lutego 2014

Nikiszowska przygoda

Na blogu "Taki jest świat" ukazała się nowa recenzja książki o Maćku. Autorka pisze: "Czy można przeżyć jakieś przygody podczas popołudnia spędzonego z dziadkiem i babcią? Maciek nie może doczekać się odwiedzin na Nikiszowcu, gdzie wszystko jest zupełnie inne i przypomina bajkowy świat. Zamiast betonowych bloków, są ceglane mury i brama przypominająca tę w zamku, chociaż nie ma zwodzonego mostu to i tak za nią wszystko jest całkiem inne. W oknie z czerwoną ramą widać postać babci, która podobnie jak i wnuczek nie może doczekać się spotkania. Jeszcze tylko moment, napomnienie mamy by być grzecznym i już można wpaść w babcine objęcia. Czas na nikiszowską przygodę!"

Pisząc bajkę o Maćku myślałam o wszystkich Babciach i Dziadkach, którzy wzbogacają dzieciństwo wnuków. Często wspominam moje Babcie i myślę o tym, co przekazały mi w genach i czego się od nich nauczyłam. Niestety, nie poznałam żadnego z moich Dziadków, ale gdybym mogła, chciałabym żeby byli podobni do Alojza Szpyrki.

Całość recenzji można znaleźć tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...