środa, 23 października 2013

Spotkanie w księgarni Matras

10 października spotkałam się z Czytelnikami w katowickiej księgarni Matras:







Trudno było odciągnąć dzieci od półek z książkami, były gotowe spędzić cały ten czas na czytaniu. A kiedy to się udało, zajęły miejsca na podłodze:


I mogliśmy rozpocząć spotkanie:






Rozmawialiśmy o tym, co ciekawego można zobaczyć na Śląsku i co odróżnia ten region od innych. Opowiadałam o książce, której cała akcja rozgrywa się na Nikiszowcu:



Przygotowałam zabawy związane z książką i gwarą śląską:



Uczyliśmy się śląskich słów, czytaliśmy wiersze po śląsku:





Na koniec dzieci dostały słodkie upominki od księgarni Matras, a ja podpisałam zakupione książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Day of European Authors - spotkanie w LO nr III

 Wczoraj świętowaliśmy dzień Autorki i Autora #readwitheurope. Z tej okazji cała setka pisarek i pisarzy spotkała się z uczniami szkół średn...