czwartek, 4 lipca 2024

Z Mają po Pomorzu - spotkanie w Brzeźnie Lęborskim

 Na spotkanie z przedszkolakami w Bibliotece w Brzeźnie Lęborskim zaprosiłam Maję, bohaterkę mojej książki "Maja poznaje świat":



Na początek przeczytałam jedno opowiadanie o Mai, a potem rozmawialiśmy o tym jak bardzo jesteśmy od siebie różni - i jak wiele nas łączy. Był też czas na zabawy - sprawdzaliśmy jaki mamy na siebie wpływ:



Przedszkolaki chętnie brały udział w zabawach i kalamburach, a na koniec pozowały do pamiątkowego zdjęcia:



Zbiory Biblioteki w Brzeźnie Lęborskim zostały wzbogacone o moje książki. Mam nadzieję, że będą ciągle w ruchu i nie będą się kurzyły na półkach:


Zdjęcia ze strony Biblioteki i Czytelni w Brzeźnie Lęborskim


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Mają po Pomorzu - spotkanie w Brzeźnie Lęborskim

 Na spotkanie z przedszkolakami w Bibliotece w Brzeźnie Lęborskim zaprosiłam Maję, bohaterkę mojej książki "Maja poznaje świat": N...