piątek, 1 marca 2024

I Powiatowy Konkurs Recytatorski dla uczniów klas 7 - Szkoła Podstawowa w Boleścinie

 Z ogromną przyjemnością przyjęłam zaproszenie do jury I Powiatowego Konkursu Recytatorskiego dla uczniów klas 7, który odbył się w Szkole Podstawowej w Boleścinie. 



Wszystkie panie, które obradowały w jury, były związane z ziemią trzebnicką. Pani Wiesława Kucięba, poetka z Trzebnicy oraz pani Jolanta Janusiewicz, która ma na swoim koncie książki o Skarszynie oraz ja, dawna uczennica Szkoły Podstawowej numer 1 w Trzebnicy. 

Bycie w jury nie jest łatwym zadaniem, kiedy trzeba wybrać najlepszych z najlepszych. Ale ogromnie doceniam to, że mogłam zobaczyć i usłyszeć młodych artystów, którzy z wielkim sercem i zaangażowaniem prezentowali przygotowane przez siebie teksty.

A tak wyglądała lista laureatów:


I miejsce -Anna Łuszkiewicz z Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Obornikach Śląskich

II miejsce – Gabriela Perczak ze Szkoły Podstawowej w Boleścinie

III miejsce – Sara Jasińska ze Szkoły Podstawowej nr 1 w ZSP w Obornikach Śląskich

IV miejsce – Gabriela Kubicka z Szkoły Podstawowej w Osolinie

V miejsce – Anna Fatyga ze Szkoły Podstawowej nr 3 w Trzebnicy

Bardzo dziękuję za zaproszenie pani Annie Leszczyńskiej-Janik i mam nadzieję: Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...