poniedziałek, 15 stycznia 2024

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku

 Współpracuję z Rozczytaną Aglomeracją od kilku lat, odwiedzając Biblioteki na Dolnym Śląsku. Spotykam się z Czytelniczkami i Czytelnikami w większych i mniejszych miejscowościach, a wszystkie spotkania są niezwykle udane.

Rozczytana Aglomeracja objęła swoim patronatem moją książkę "Ciotka", która opowiada o doświadczeniu pierwszej miesiączki:



Wiosną i jesienią ubiegłego roku przeprowadziłam mnóstwo spotkań wokół "Ciotki", na które przychodziły same dziewczynki lub grupy mieszane. Poruszyliśmy wiele tematów związanych z pierwszą menstruacją, a także z emocjami, które towarzyszą temu wydarzeniu:


Jedno z pierwszych spotkań odbyło się w Miejskiej i Gminnej Bibliotece Publicznej w Wołowie, gdzie zostało zrobione powyższe zdjęcie. Mam nadzieję, że również w tym roku, dzięki Rozczytanej Aglomeracji,  będę miała przyjemność spotkać się z Czytelniczkami i Czytelnikami z Dolnego Śląska! 

Niezmiennie zachęcam też Biblioteki z innych regionów Polski do rezerwowania terminów na spotkania autorskie w tym roku. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...