piątek, 29 grudnia 2023

"Skąd jest Pola?" spotkanie w Szkole Podstawowej w Boleścinie

Jeszcze na początku grudnia pojechałam na spotkanie autorskie do Szkoły Podstawowej w Boleścinie. Bohaterką naszego spotkania była Pola z książki "Skąd jest Pola?", ale przedstawiłam też inne pozycje, które mogą zainteresować Młodych Czytelników:



Próbowaliśmy zrozumieć jak wpływamy na siebie nawzajem i zobaczyć jak możemy się inspirować lub... zniechęcić do różnych działań:


Odpowiedziałam też na wiele pytań związanych z moją pracą. Czytelników bardzo zainteresował proces powstawania książki i to, jak ważna jest wyobraźnia - nie tylko w życiu pisarki:

Zdjęcia ze strony Szkoły Podstawowej w Boleścinie


Bardzo dziękuję za zaproszenie i mam nadzieję - do zobaczenia! 
Spotkanie odbyło się w ramach Narodowego Rozwoju Czytelnictwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...