wtorek, 14 listopada 2023

Z "Ciotką" w Oławie

 W ubiegłym tygodniu miałam przyjemność poprowadzić dwa spotkania w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Oławie. Bohaterką spotkania była Alicja z książki "Ciotka":


Rozmawiałyśmy o dojrzewaniu, o emocjach i o pierwszej menstruacji oraz o tym, jak zadbać o swój dobrostan:

Uczestniczki spotkania zadawały mnóstwo pytań, co mnie bardzo cieszy - po to właśnie są te warsztaty, żeby z nich jak najlepiej skorzystać:




Bardzo dziękuję za zaproszenie i mam nadzieję - do zobaczenia!

Zdjęcia ze strony Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Oławie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...