czwartek, 10 sierpnia 2023

Warsztaty teatralne w Starych Bogaczowicach

 Regularnie spotykam się z Czytelniczkami i Czytelnikami na spotkaniach autorskich. Zdarza się również, że zostaję zaproszona na warsztaty teatralne. Któregoś lipcowego poranka zawitałam do Starych Bogaczowic, gdzie spędziłam cudowne czas z uczestnikami wakacyjnych półkolonii:



Najpierw bawiliśmy w różnego rodzaju zabawy ruchowe i uruchamialiśmy wyobraźnię:




Następnie zaprezentowałam "Baśń o Smoku Wawelskim" i zapoznałam dzieci z teatrem Kamishibai:


Wszystko po to, żeby dzieci mogły zaprezentować wybrany fragment z legendy o smoku wawelskim. A na koniec podpisałam mnóstwo książek:

Zdjęcia ze strony Gminnego Centrum Biblioteczno-Kulturalnego w Starych Bogaczowicach


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...