piątek, 14 kwietnia 2023

Wieczór Literackich Osobliwości Twórczych


 Zawsze powtarzam, że moje korzenie rosną bardzo szeroko, choć są niezwykle krótkie. Wiele jest miejsc na Dolnym i Górnym Śląsku, które są dla mnie wyjątkowe. Bojszowy, gdzie spędzałam wakacje i każdą wolną chwilę. Katowice, w których mieszkałam i do których wciąż lubię wracać. Brzeg, do którego podróżowałam razem z Tatą i Wrocław, w którym od lat mieszkam. Skarszyn na tej liście zajmuje miejsce szczególne, choć spędziłam w nim tylko sześć lat. To tam polubiłam samotne wędrówki po polnych drogach i lasach. I choć w głębi duszy pozostałam na wskroś miejska, to w Skarszynie nauczyłam się zachwycać pięknem przyrody. Jest mi ogromnie miło, że społeczność Skarszyna zaprosiła mnie na to niecodzienne wydarzenie i z przyjemnością wezmę w nim udział <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plebiscyt "Najlepsza książka na lato"

 Zapraszam bardzo serdecznie do głosowania na moją książkę: Organizatorem plebiscytu jest serwis Granice.pl, który od 16 lat wybiera najleps...