poniedziałek, 23 listopada 2020

"Ida i konie z Zielonej Wyspy" - recenzja audiobooka

 Na blogu "Poczytaj mi na ucho" ukazała się recenzja drugiej części przygód Idy. Autorka bloga tak zachęca do posłuchania audiobooka:

Przyznam, że nie znałam jej twórczości, cykl “Ida i konie” to moje pierwsze spotkanie, na pewno nie ostatnie. Cenię lekkie pióro autorki, umiejętność opowiadania ciekawych, prawdopodobnych historii oraz przekazywania wartościowych treści. Nie są może książki “z efektem wow”, nie śmieszą do łez, nie wciągają w wir akcji, na dobrą sprawę niczym się nie wyróżniają, ale…. mają coś, co jest w literaturze dla dzieci moim zdaniem niezbędne: pokazują jak ważna jest to, by być sobą, mieć swoje marzenia i pasje, niosą wiele ciepła, uczą odpowiedzialności i szacunku do zwierząt, opowiadają o rodzinie i przyjaźni, podejmują trudne tematy związane ze zmianami oraz ich wpływem.


Bardzo mi miło czytać takie słowa i zachęcam wszystkich do sięgnięcia po moje książki - czy to w wersji papierowej, czy elektronicznej, a nawet w wersji audio!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...