piątek, 23 października 2020

"Skąd jest Pola?" już w zapowiedziach!

 Niektóre moje książki przychodzą mi z łatwością, nad innymi muszę się czasem dłużej natrudzić. Są też i takie książki, które piszę z wielką przyjemnością, które są zapisem moich własnych przeżyć i fascynacji. Nie inaczej jest z książką, która już niebawem ukaże się na rynku, nakładem wydawnictwa Skrzat. "Skąd jest Pola?" to historia nieśmiałej dziewczynki, która z ogromnej Warszawy przeprowadza się do malutkiego miasteczka na Opolszczyźnie. Brzeg, bo o nim mowa, to miasto, w którym mieszkała moja Babcia. To miasto, z którym łączy mnie mnóstwo wspomnień - spacerów, odkrywania zakamarków i zachwytów nad architekturą. Uwielbiam do niego wracać, uwielbiam po nim oprowadzać i choć mieszkałam w nim tylko przez pół roku, czuję się w Brzegu jak u siebie.

Mam nadzieję, że choć trochę tego zachwytu udało mi się przelać na kartki i że zachęcę Czytelników do odwiedzenia mojego ulubionego miasta. I że polubicie je tak jak ja czy Pola.

 


Zdjęcie ze strony wydawnictwa Skrzat, gdzie znajdziecie też więcej informacji o książce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...