sobota, 17 sierpnia 2019

"Artek i bardzo długi tydzień" - zapowiedź nowej książki

Chciałabym pisać takie posty o wiele częściej, niż mi się zdarza. Niestety, pisanie książek jest zajęciem bardzo czasochłonnym i rzadko kiedy mogę się chwalić kolejną pozycją w moim dorobku. Ale kiedy już się zdarza, jestem bardzo szczęśliwa i rzecz jasna, nie mogę się doczekać, kiedy książka trafi do Czytelników.
Na razie to tylko zapowiedź, na Artka trzeba jeszcze trochę poczekać, ale już dzisiaj mogę się pochwalić okładką:



Książka ukaże się w serii Mój Mały Świat, nakładem wydawnictwa Skrzat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...