wtorek, 13 września 2016

Z "Projektem Breslau" do łóżka

Na blogu "Z książką do łóżka" pojawiła się kolejna recenzja mojej książki. Niezmiennie zachwyca mnie to, że każdy recenzent znajduje w "Projekcie Breslau" inne walory, które go urzekły. Tym razem jest to szata graficzna książki i mapki przedwojennego i współczesnego Wrocławia. Powiem szczerze, że dla mnie te mapy są niezwykle ważne , bo miejsca o których piszę wciąż można we Wrocławiu odnaleźć.
Autorka recenzji pisze: "Jest to powieść skierowana do młodzieży, lecz myślę, iż niejeden dorosły mógłby z niej czerpać wiele przyjemności. Zwłaszcza jeśli jest to mieszkaniec pięknego miasta w Polsce, Wrocławia. Autorka przybliża historię tego miejsca, jednak nie podaje suchych faktów, idealnie wciera je w przygody grupki nastolatków, tworząc ciekawą opowieść, z której można wynieść sporą wiedzę. "

Mam ogromną nadzieję, że moja książka zachęci Czytelników do zwiedzania, ale również do poznawania historii własnej miejscowości - do czego wszystkich bardzo zachęcam.

Całą recenzję można przeczytać pod tym linkiem.

Zdjęcie z bloga "Z książką do łóżka"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...