czwartek, 18 sierpnia 2016

"Projekt Breslau" - idealne miejsce na spotkania

Na blogu "W szponach literek" ukazała się kolejna recenzja mojej książki "Projekt Breslau". Autorka przeczytała powieść bardzo wnikliwie, a dodatkowo wsparła się fragmentami książki, czym mnie bardzo urzekła.

"Każde miasto, każda wieś ma swoją historię. Czasami bardzo pogmatwaną, burzliwą i obcą, nie polską. Tak też było z Wrocławiem, który niespełna 100 lat temu był miastem niemieckim. A najlepiej się o tym przekonali bohaterowie powieści dla młodzieży Projekt Breslau Magdaleny Zarębskiej." - pisze autorka bloga. I dalej:

"Projekt Breslau to spojrzenie na historię rodzinnego miasta i historię II wojny światowej z innej perspektywy, bardziej ludzkiej, bardziej osobistej, nie zaś militarnej. Dzięki tej powieści młodzi czytelnicy przekonają się, że historia jest pasjonująca, a nauka języka obcego nie pójdzie na marne. Zostaną też pośredni zaproszeni, do zapoznania się z historią swojej miejscowości."
 
Mam nadzieję, że moja książka faktycznie zachęci Czytelników do zapoznania się z historią ich miejscowości, że dzięki Breslau pokochają swoje Małe Ojczyzny, a może nawet odkryją ich tajemnice?
 
Całą recenzję można przeczytać tutaj. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...