wtorek, 19 lipca 2016

"Projekt Breslau" - książka dzięki której historia ożywa

Na blogu Maki w Giverny ukazała się recenzja mojej książki "Projekt Breslau". Autorka podkreśla jak ważna przy poznawaniu historii świata, państwa czy regionu jest umiejętność plastycznego oddania wydarzeń. Ogromnie zależało mi na tym, żeby Czytelnicy naprawdę mogli zanurzyć się w przeszłość i mam nadzieję, że mi się to udało.

"Przeszłość, obfitująca w dramatyczne momenty, przedstawiona jest w namacalny sposób -  uczniowie są w niej zanurzeni, poznają ludzi z przeszłości, uczestniczą z nimi w ważnych dla miasta chwilach, poznają miejsca  i mogą porównać je z tymi obecnymi, już w naszych współczesnych czasach." - tak pisze o mojej książce Autorka bloga.

Liczę również na to, że wielu Czytelników zatęskni za wędrówkami po Wrocławiu dzięki mojej książce :-)

źródło: blog Maki w Giwerny

Całą recenzję można przeczytać pod tym linkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Środzie Śląskiej

 Bohaterką spotkania w Środzie Śląskiej była Pola z książki "Skąd jest Pola?": Zanim poznaliśmy naszą bohaterkę, rozmawialiśmy o t...