wtorek, 12 lipca 2016

Borys bryka po Śląsku Opolskim - spotkanie w Staniszczach Małych

W ubiegłym tygodniu na zaproszenie Biblioteki i Centrum Kultury w Kolonowskiem udałam się do biblioteki mieszczącej się w Staniszczach Małych. Przez całe wakacje organizowane są tam różnorodne zajęcia dla dzieci, a ja razem z Borysem i Zajączkami zostałam zaproszona na spotkanie im poświęcone.

Jak zawsze na początku przedstawiłam bohaterów moich pozostałych książek:







Następnie opowiadałam już tylko o kucykach szetlandzkich:





Świetnie bawiliśmy się podczas wyścigów konnych - razem z rodzicami i Panią bibliotekarką:







Magiczne pudełko nie przysporzyło Czytelnikom zbyt wielu trudności:







A na koniec jak zawsze wyruszyliśmy na wyprawę karetą:








Spotkanie było niezwykle udane i mam ogromną nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się wrócić na Śląsk Opolski.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Środzie Śląskiej

 Bohaterką spotkania w Środzie Śląskiej była Pola z książki "Skąd jest Pola?": Zanim poznaliśmy naszą bohaterkę, rozmawialiśmy o t...