czwartek, 30 czerwca 2016

"Projekt Breslau" - recenzja na portalu Allegro.pl

Na stronie portalu zakupowego ukazała się kolejna recenzja mojej książki, która mam nadzieję zachęci kolejnych Czytelników do przeczytania "Projektu Breslau". Autorka recenzji ma rację, moja książka powstała z zachwytu nad moim miastem i trudno byłoby mi ją napisać, gdybym we Wrocławiu czuła się źle.
To był jeden z moich celów - mam nadzieję, że "Projekt Breslau" zachęci do zgłębiania historii miasta i do poznawania go na własną rękę. A tych zapomnianych zakątków na Dolnym Śląsku nie brakuje i każdy wart jest tego, żeby go dostrzec.

Autorka recenzji pisze:
"Magdalena Zarębska znalazła doskonałą metodę, żeby pogodzić ciekawą, dającą do myślenia treść z interesującą formą, a zwycięstwo w rankingu świadczy o tym, że udało się jej trafić do młodzieży, której nie jest wcale łatwo zaimponować. Z pewnością kluczem do sukcesu jest wielowarstwowość książki. Warto jednak także zwrócić uwagę na jej przesłanie, ponieważ pod zewnętrzną, rozrywkowo-przygodową warstwą kryje się przekaz, który wpływa na poszerzenie posiadanej wiedzy i wzbudzenie tolerancji."

Za tę wnikliwość jestem Aleksandrze Urbańczyk bardzo wdzięczna, bo otwartość na innych ludzi jest podstawą myślenia o Wrocławiu - miasta, które było i jest ważne dla wielu nacji.

Całą recenzję można przeczytać pod tym adresem.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Czernicy

Współpracuję z Rozczytaną Aglomeracją od wielu lat i co roku z ogromną przyjemnością spotykam się z Czytelniczkami i Czytelnikami z Aglomera...