poniedziałek, 18 kwietnia 2016

"Nadchodzi Słoniątko" - spotkanie w Empiku

W ramach Międzynarodowego Dnia Książki dla Dzieci przeprowadziłam w Empiku Renoma warsztaty. Bohaterem pierwszych były kucyki szetlandzkie na podstawie książki "Borys i Zajączki", a podczas kolejnych przenieśliśmy się do Afryki za sprawą bohatera książki "Nadchodzi Słoniątko".



Rozmawialiśmy na temat afrykańskich zwierząt:






Słuchaliśmy odgłosów przyrody:




Poznawaliśmy smaki:





Bawiliśmy się zmysłem dotyku:




Na koniec przeczytałam fragment mojej książki:


Spotkanie było bardzo udane i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś do Empiku powrócę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Stajnia pod Lipami" - premiera

 Z ogromną przyjemnością ogłaszam, że moja najnowsza książka "Stajnia pod Lipami" jest już dostępna! Akcja powieści rozgrywa się w...