piątek, 11 marca 2016

Jedyna... Niepowtarzalna... Wyjątkowa... Noc Kobiet w Oleśnicy

Każdy z nas ma ulubione wydarzenia w ciągu roku, za którymi tęskni i na które się cieszy kilka miesięcy naprzód. Dla niektórych są to święta Bożego Narodzenia, dla innych urodziny lub wakacje. Ja mam kilka takich ulubionych dat, a jedną z nich jest Noc Kobiet w Oleśnicy. Po raz pierwszy byłam tam pięć lat temu i wracam do Biblioteki oleśnickiej regularnie każdego roku.

To wydarzenie absolutnie wyjątkowe - pełne niespodzianek i ciekawych rozmów. To Noc, która napełnia mnie dobrą energią, a samo jej wspomnienie wywołuje uśmiech na mojej twarzy. To przyjemność dla kobiet i z kobietami - panom wstęp surowo wzbroniony!

Zapraszam wszystkie Panie do Oleśnicy - warto zarwać noc dla tej właśnie imprezy :-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...