wtorek, 8 marca 2016

Borys w Bibiliotece Małych Odkrywców

Po raz drugi miałam przyjemność spotkać się z Czytelnikami w Bibliotece Małych Odkrywców w Warszawie. Tym razem w spotkaniu brały udział dzieci ze Szkoły Podstawowej numer 225, a bohaterem spotkania był kucyk szetlandzki z książki "Borys i Zajączki".

Rozmawialiśmy o tym, gdzie można spotkać kucyki szetlandzkie:







Wybraliśmy się na wyścigi konne:









Poznawaliśmy sprzęt do jazdy konnej:





Zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie:





A ja podpisałam mnóstwo książek:





Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś odwiedzę Bibliotekę Małych Odkrywców - może z kolejnymi bohaterami moich książek?



Pozostałe zdjęcia ze spotkania można obejrzeć na stronie Fb Biblioteki Małych Odkrywców

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Stajnia pod Lipami" - premiera

 Z ogromną przyjemnością ogłaszam, że moja najnowsza książka "Stajnia pod Lipami" jest już dostępna! Akcja powieści rozgrywa się w...