wtorek, 15 grudnia 2015

Spotkanie w Borzęcinie - z fundacją Zaczytani i Panią Teatrzyk

Na początku grudnia pojechałam do Borzęcina razem z moją ulubioną Panią Teatrzyk,  na zaproszenie Fundacji Zaczytani, która zajmuje się zaopatrywaniem w książki potrzebujących. Książki zebrane przez fundację trafiają głównie do szpitali, tym razem jednak zostaną przekazane Bibliotece w Borzęcinie.

Relację ze spotkania można przeczytać na portalu internetowym gminy Borzęcin, a ja mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała przyjemność czytać moje książki razem z Panią Teatrzyk :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Day of European Authors - spotkanie w LO nr III

 Wczoraj świętowaliśmy dzień Autorki i Autora #readwitheurope. Z tej okazji cała setka pisarek i pisarzy spotkała się z uczniami szkół średn...