wtorek, 24 listopada 2015

Panie i Panowie! Czytelniczki i Czytelnicy! Blogerzy i Blogerki! Przedstawiam Borysa!

Wczoraj dotarła do mnie paczka z książkami z wydawnictwa Bis, a w niej moja najnowsza książka "Borys i Zajączki":






Książka jest przepięknie wydana, z cudownymi ilustracjami Anety Krelli-Moch. Nie mogę się od niej oderwać, mimo że przygody Borysa znam na pamięć. Podobają mi się również siostry Zajączkowskie, czyli Patrycja i Magdalena. Muszę przyznać, że inspiracją do stworzenia tych postaci były córki mojej ulubionej koleżanki z Imielina. Mam nadzieję, że książka będzie im się podobać :-)
A już niebawem ogłoszę konkurs, w którym będzie można wygrać aż trzy egzemplarze mojej książki! Zachęcam do zaglądania na mojego bloga!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Środzie Śląskiej

 Bohaterką spotkania w Środzie Śląskiej była Pola z książki "Skąd jest Pola?": Zanim poznaliśmy naszą bohaterkę, rozmawialiśmy o t...