czwartek, 18 czerwca 2015

Ja też chcę mieć w domu jakieś zwierzątko! Spotkanie w Golędzinowie

Kilka tygodni temu, razem z Dorotą Wierzbicką-Matarelli, aktorką Teatru Komedia pojechałam do Golędzinowa na festyn z okazji Dnia Dziecka i Rodziny.

Mam bardzo miłe wspomnienia z tej miejscowości, ponieważ właśnie w Golędzinowie pierwszy raz w życiu wsiadłam na konia. Nic więc dziwnego, że tematem naszego spotkania były zwierzęta.

Na początku Dorota przeczytała opowiadanie "Ja też chcę mieć w domu jakieś zwierzątko!"





Dzieci słuchały z ogromnym zainteresowaniem:



Następnie bawiliśmy się w rzeźbiarzy i rzeźby. Do wspólnej zabawy nikogo nie trzeba było namawiać:








Dzieci z wielkim zaangażowaniem wcielały się w role zwierząt i rzeźbiarzy:











Bawiliśmy się również w wyścigi konne:







Nie obyło się również bez mojego ulubionego magicznego pudełka:




Zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie, a później dzieci ustawiły się w kolejce po książki z autografem:




To było bardzo udane spotkanie - mam nadzieję, że będę mogła jeszcze kiedyś posłuchać Doroty Wierzbickiej-Matarelli czytającej moje książki i że uda mi się do Golędzinowa wrócić z nowymi książkami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Day of European Authors - spotkanie w LO nr III

 Wczoraj świętowaliśmy dzień Autorki i Autora #readwitheurope. Z tej okazji cała setka pisarek i pisarzy spotkała się z uczniami szkół średn...