poniedziałek, 19 stycznia 2015

Słoniątko w Ha!maku

W sobotę w klubokawiarni Ha!mak odbyły się zajęcia na podstawie mojej książki "Nadchodzi Słoniątko". Towarzyszyła mi Pani Teatrzyk:


Wzięłam również ze sobą Słonia - największego, jakiego mam w domu:






Dzieci słuchały bajki, którą czytała Pani Teatrzyk:




Bawiliśmy się, poznając nasze zmysły. Zmysł równowagi:





Zmysł dotyku:




Zmysł smaku i węchu:





Spotkanie było bardzo udane i mam nadzieję, że jeszcze wiele razy będę mogła opowiedzieć dzieciom o książce "Nadchodzi Słoniątko". Dziękuję serdecznie właścicielce klubokawiarni Ha!mak za zorganizowanie spotkania, Pani Teatrzyk za pomoc, a Agnieszce Zastawnej z Zasti Foto za przepiękne zdjęcia!

1 komentarz:

  1. Byłam, widziałam, wąchałam, smakowałam i razem z maluchami słuchałam, bardzo fajne spotkanie, a i sam Hamak jest super miejscem, szkoda tylko, że ode mnie tak daleko..

    OdpowiedzUsuń

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...