poniedziałek, 15 grudnia 2014

Maciek Szpyrka wędruje po Mazowszu - biblioteka w Wawrze

Podczas pobytu w Warszawie, odwiedziłam również kilka bibliotek. Pierwsza z nich mieści się w dzielnicy Wawer. Na spotkanie z Maćkiem przyszły dzieci ze szkoły numer 218 w Warszawie.

Przedstawiłam bohatera mojej książki:



Dzieci z zainteresowaniem słuchały o pracy w kopalni:


Wspólnie szukaliśmy też Śląska na mapie:






Czytałam fragment książki w gwarze, a dzieci próbowały odgadnąć znaczenie śląskich słów:



Oczywiście, graliśmy też w różne gry i zabawy:





A piosenka o pracy górnika wzbudziła wiele pozytywnych emocji:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...