środa, 26 listopada 2014

Książki o Idzie poleca blog Oko na kulturę!

Na początku listopada na blogu Oko na kulturę ukazała się bardzo pozytywna recenzja serii książek o Idzie.
Autorka pisze o tym, jak marzyła o jeździe konnej, ale nigdy nie zdecydowała się na to, żeby przełamać swój lęk przed końmi.

Muszę się przyznać, że moja droga do stajni była dokładnie taka sama. Wielkie oczekiwanie i wielkie marzenia, a potem trzeba było stanąć przy boku tego ogromnego zwierzęcia i pokonać przed nim lęk. Zajęło mi to sporo czasu, na szczęście przyjemność z jazdy była zawsze tak ogromna, że nie chciałam z niej zrezygnować.
Czasem żałuję, że zaczęłam jeździć dopiero jako osoba dorosła, ale pocieszam się, że jazda konna jest dla każdego - nawet moich rodziców udało mi się namówić :-)

Na szczęście, moda na jazdę konną nie przemija. Dzięki temu w każdym pokoleniu pojawiają się dziewczynki, które kochają konie i nie wyobrażają sobie bez nich życia.

Autorka recenzji pisze - "Magdalena Zarębska opowiedziała historię, która hipnotyzuje. Zarówno młodszego jak i nieco starszego czytelnika. Tym, bardziej będzie to lektura owocna i przyjemna, gdy czytelnikiem (lub małym słuchaczem) jest wielbiciel koni. To one stanowią sens życia Idy, która nie wyobraża sobie spędzenia choćby jednego tygodnia bez jazd. Dlatego też po przyjeździe do Paryża bardzo cierpi, będąc z dala od stadniny, przyjaciół, trenerów i ukochanego kucyka Endiego. Ale nie ma co się martwić! Babcia Idy znajdzie i na to sposób!"

Cieszę się, że postać Poli została również doceniona, to jedna z moich ulubionych bohaterek, które udało mi się stworzyć - "Ta mała, rezolutna dziewczynka to kwintesencja dzisiejszych 6 i 5-latków. Róż, róż i… lalki Barbie."

Całą recenzję można przeczytać tutaj, a ja ogromnie się cieszę, że moja książka wciąż znajduje nowych Czytelników!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...