poniedziałek, 17 listopada 2014

Ida i Filip, przyjaciel koni - książka dla młodych Amazonek

Blog Pisaninka został wyróżniony na tegorocznych Targach Książki w Krakowie tytułem najlepszego bloga książkowego.
Na tym właśnie blogu ukazała się recenzja mojej książki "Ida i Filip, przyjaciel koni". Autorka recenzji pisze "Książka ciekawa, jak zawsze wiele możemy się z niej dowiedzieć na temat koni, jeździectwa. Mnie ta wiedza na pewno się przyda, bo moja córka również uwielbia konie i to ze względu na nią zainteresowałam się serią o Idzie. Całość polecam. Czyta się szybko, z wielką przyjemnością, przy okazji zwiedzając nieznane wcześniej zakątki Europy".
Ja sama, pisząc tę książkę z wielką przyjemnością wracałam myślami do Paryża, w którym spędziłam trochę czasu. Cieszę się, że mogę dzielić się moją miłością do tego miasta z moimi Czytelnikami.

Całość recenzji znajdziecie tutaj.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...