czwartek, 6 marca 2014

Spotkanie w szkole w Świętej Katarzynie

W lutym zostałam zaproszona do szkoły podstawowej w Świętej Katarzynie na spotkania z klasami I, II i III. W świetlicy szkolnej czekali już na mnie trzecioklasiści:



Przedstawiłam wszystkich bohaterów moich książek:



Jak zwykle najwięcej radości dzieci miały, kiedy czytałam im o przygodach Maćka Szpyrki:



Potem bawiliśmy się w kalambury:



A na koniec zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie:


Dzieci miały możliwość kupienia moich książek z autografem:






Następnie spotkałam się z uczniami klasy II. Miałam ułatwione zadanie, bo dzieci czytały już moje książki. Chłopcy poznali Mikołaja z "Kaktusa na parapecie", a dziewczynki Idę z książki "Ida, konie i reszta świata".





Opowiadałam o Mai i o Maćku Szpyrce:





Nauczyłam dzieci dosiadu dżokejskiego:


 Na koniec zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie:



Na sam koniec trafiłam do klasy pierwszej. Przeczytałam dzieciom jedno z opowiadań o Mai:



Bawiliśmy się w kalambury i w karetę:





Spotkanie z dziećmi w Świętej Katarzynie było bardzo przyjemne i cieszę się, że zostałam do szkoły zaproszona. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda nam się spotkać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...